Min superspark och jag

Mors mors haha tjusig hälsning tycker jag.


Denna dag har varit sådär men blev nu genast lite bättre då jag precis har köpt godis ^^ Det är svinkallt ute och blåser förjäkligt. Men jag tog på mig mössa, vantar och halsduk av det tjockare slaget (jacka, och skor såklart också) och begav mig sedan ut för att möta kylan med min spark - Batmobilen. Så nu sitter jag här nöjd utan några skador att rapportera, såsom förfrysning av öronen, haha.

Woho det här vill ni höra, var och åkte slalom med några kompisar igår och den turen började helt perfekt! (Y) Tar liften upp, nästan framme, RAMLAR! Och med nästan framme menar jag inte några meter utan vi fick, med smått rodnande kinder ^^, åka nedåt bredvid liften och ut i backen. Hah. Riktigt bra start! Annars så ramlade jag inte ens en gång och inga fler olyckor vid liften blev det heller. ;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0