1:a ferbuari 010210 eller 100201?

Morsning korsning, hur mår ni idag? Jag mår faktiskt bra under omständigheterna haha. Då kanske ni undrar vad detta är för omständigheter och nej det är inget allvarligt. Bara själva grejen att det är 1. Måndag 2. Bad 3. Redovisning muntligt och fyran då 4. Tidig morgon + skola.  Hell yeah att jag var taggad denna måndag! Njae?


Var på väg att fråga er om jag fick klaga lite i detta inlägg. Men det är ju min blogg, det bestämmer ingen annan än jag?

I vilket fall så mår jag i allmänhet sådär. Ja jag måste klaga. Finns det någon sjuttonåring där ute som aldrig haft en pojkvän? Jag mår sämst över det. De verkar ju inte ens lägga märke till mig. Men så är det ibland med kompisarna också, hah vilka kompisar va? Jag borde inte klaga för jag är inte den personen som är så framåt. Mer den blyga typen. Så jag antar att jag bara har mig själv att skylla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0