Vår, vår, strålande vår.

Hejsan hoppsan fallerallera, när våren kommer ska varenda unge vara glad.
Våren är här för att stanna, tills sommaren tar över. :)

Idag så var det väldigt varmt på morgonen och solen sken och fåglarna kvittrade. På eftermiddagen blev det väl lite si och så med det dock. Jag vet inte om det regnade då jag befann mig på skolan till 15:30. Mitt klassrum = inga fönster ut. Så man hänger inte riktigt med i väderpratet. Hahaha. Inte för att det blir mycket av den sorten.
Åter till våren och solsken, jag älskar våren när man känner att, Snart Är Det Sommar!! Jag har förstått att längre söderut så är det väl nästintill att sommaren kommit. Jag är glad för att alla löv håller på att slå ut. Men blåsippan, den har slått ut och finns nästan överallt. Fin är den också. Våra syrenbuskar och även träd har ganska stora knoppar. Dem längtar man efter.

Syren
 Dessa färger är det på våra syrener. :)

Ikväll ska jag på ett möte. Bestämma lite saker. Jag har idag haft SO-prov, det gick super!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0