Tjolahopp

Jag tänkte berätta lite om mitt äventyr på schtaaan. ;) Stan. H&M hade faktiskt kläder kvar från Matthew Williamson. Men det var inget utav det jag var intresserade av. MEN, de hade solglasögonen!!! Fast, jag hann inte prova dem. Vi fick så brått hem pga träning. Det fanns dock några och om jag har tur hinner jag prova en innan de tar slut. Jag hittade också faktiskt två par skor, eller ett par pumps och de andra var bara högklackat.. Vita båda två, time for skolavslutning serru. 

Även ikväll är det ju semifinal i Eurovision, det vill jag se bara för att Norge tävlar ikväll, anledningen:

 
Alexander Rybak

Alexander Rybak.








Kommentarer
Postat av: Cleo

Rybak <3 Han är ju ursöt.

2009-05-15 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0