Matthew Williamson for H&M

Matthew Williamson for H&MMatthew Williamson for H&MMatthew Williamson for H&MMatthew Williamson for H&MMatthew Williamson for H&MMatthew Williamson for H&M
MIN FAVORIT! Mí favorito! My favourite!

Detta är bilder på mina absoluta favoriter från kollektionen, men den sista är min största favorit! Jag älskar den :D Den andra kollektionen släpptes väl idag i butik? Tyvärr är den totalt utsåld. Nästan slutsåld på internet, några få plagg det finns kvar av. Aarrgh, ville verkligen ha den här sista! Fast klänningarna är väl inte för min typ av börs direkt. Eller vad säga om en klänning för lite drygt 2000:-....? Nepp, inte jag.

Edit: Ja just det, jag älskar solglasögonen också från samma kollektion!!

Jag får väl ta och dra mig in till min lilla stads H&M, kan hända att de har något kvar.... Knappast. Men skor ska jag iallafall söka efter idag, Wish me luck. ;)






Kommentarer
Postat av: Cleo

Åh jaa! Hans kläder är so fantastic.

2009-05-15 @ 15:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0