Mallorca

Alcudia


I sommar tänkte jag dra till Mallorca och Alcudia med min kära familj. Mm vad härligt :)
Det var något år sedan jag var utomlands. Senast var jag nog i Bulgarien, i sommar kanske jag drar till Norge också.
Man vet aldrig. Iaf jag älskar verkligen den här bilden på ett hotell i Alcudia. Funderar på att ta med systemkameran och fota där nere. Men det är ett tag kvar, drygt en månad. Och jag längtar *drömmer mig bort*

Mer foton såklart :)
Alcudia


Alcudia


Alcudia


Alcudia


Yes, kameran ska med ;) Haha. Var det tänkt så eller? GLÖM INTE KAMERAN. Haha

Alcudia


Alcudia

Alcudia


Sorry jag blev lite inne i det *rodnar*. Men jag har bara inte tänkt på att jag faktiskt ska utomlands! :D


Kommentarer
Postat av: eli

Sv. Tack :) Det är pappas farmors gamla GRIPEN :)

2009-05-10 @ 19:50:58
URL: http://ellir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0