Eurovision Song Contest.

Malena Ernman

Vidare till Final!!
Det var ett bra framträdande av Malena och hon blev uppropad som nummer två vidare till finalen.
Mycket mer har jag inte att säga. Haha yepp, nu längtar jag till torsdag då andra semifinalen avgörs, jag vill ju se Alexander Rybak! Cutie.

Alexander Rybak

Do you agree? Of course you do :P
Håller du inte med mig? Självklart att du gör.
Först tyckte jag faktiskt att låten bara var jobbig och vafan, va det någon rysk folkdans eller?
But not anymore, inte längre.








Kommentarer
Postat av: cassandra

Jag har frågestund i min blogg, passa på att fråga :D <33

2009-05-13 @ 09:21:25
URL: http://cassandraz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0