VAMOS A LA PLAYA ;)

Imorgon tisdag 17/3 drar jag till Spanien och Huelva. Jag blir borta t.o.m 23/3. Jag åker med min spanska-klass. Vi har samlat in pengar sedan sjuan och kom till sist upp i ca 150.000. (Med hjälp av stipendier) Vi ska bo hos familjer där nere. Han jag ska bo hos heter Javier, det ska bli jättekul. Men såklart är jag nervös. Klockan 8.15 skjutsar pappa till den lokala flygplatsen vart vi sedan 9.45 åker med flygplanet till Arlanda. Väl på Arlanda, Stockholm :P, får vi vänta i drygt fyra timmar innan flyget går till Madrid. Sedan blir det till å byta flyg igen, denna gång till Sevilla. Därifrån åker vi sedan buss ca 1 1/2 h till Huelva. Vi beräknas vara framme 23.00, där tas vi då emot av familjerna. Tjohooo.
 
När vi sedan på måndagmorgon åker hem igen börjar det med buss till Sevilla klockan 03.00. Kul du. Planet klockan 07.00 till Madrid för vidare transportering till Arlanda och Sverige. Från Arlanda blire X2000 till Sundsvall, där vi byter till buss och beräknas vara hemma 22.30! :D

Under tiden som jag är borta är det J20 matcher och J18, kanske t.o.m damerna. Kvartsfinaler för juisarna och semi för damerna. Junisarna lär få en klack iallafall. Synd att jag inte kan närvara.

Dagens uppmaning: GÅ PÅ MATCHERNA OCH STÄLL ER I KLACKEN.

BelleBlue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0