Sommarlov

Oh my, besöksrekord! :D Jag vet, besöksrekordet för mig ligger på under 10. Men whatever! I´m happy.  Jag har bestämt att försöka vara mer aktiv än förut. Jag lyckades, ett tag, förut. Nu ska jag ta och skärpa till mig. ;)

Alla ni som går i skola, har ni fått sommarlov?

Inte jag. Nästa vecka, fredagen. Tjoho... Eller inte. Eller alltså missförstå mig inte nu. Det är jättehärligt att få sluta skolan, men det är lite sent bara. Men samtidigt så innebär detta sommarlov att man skiljs från klassen man gått med ett bra tag. Över fem år. Så lite sorgsen känner man ju sig. Vad ska du bli när du blir stor? Frågan man fick som liten känns väl lite mer aktuell nu. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0