Nails

Innan bröllopet i helgen gjorde jag fransk manikyr på mig själv. Första gången faktiskt! ;) Annars brukar jag köra på mönster i skrikiga färger men, det kändes inte som att de passade på bröllop. Haha.

Brukar du göra något speciellt med dina naglar?

Jag tycker om att pyssla med naglarna, dock inte ta hand om dem för det. Jag vet inte, jag målar bara inget annat. Hade tänkt lägga upp en bild men hittade tyvärr ingen. Jag har nog raderat dem. Men nästa gång!

Ikväll såg jag på Grey´s Anatomy, näst sista avsnittet. Men jag vet vad som kommer att hända. Fuskade lite grand och såg sista avsnitten när de gick i USA. Efter Grey´s och i reklampauserna såg jag på Hide and Seek med Dakota Fanning och Robert De Niro som huvudrollsinnehavare. Jag vet inte riktigt om jag bildade mig någon uppfattning om filmen. Var den bra eller dålig? Mja, ganska bra kanske.

Sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0