Klippning

Hejsan alla!
Idag ska jag till frisören och klippa mig. Usch, vill egentligen inte få kortare hår då jag försöker spara ut det lite. Men skolavslutning nästa vecka och LUGGEN är lång. Lär väl bara bli så att jag toppar resten av håret. Tjoho, förändring Hej! Borde faktiskt ta och dra mig till frissan snart, inte så lång tid kvar. Ingen frisyr ni skulle kunna föreslå att ha på en avslutningsmiddag? Inte för tjusig, går ju bara ut grundskolan. Haha.

Jag har idag påbörjat den lite mer frekventa uppdateringen av min blogg. Vi får se hur det går haha.

Idag känner jag för att göra något med naglarna. Rutigt tror jag. Denna gång ska jag försöka få till en bra bild som jag senare kan lägga upp.  :)


Dagens låt: The Rembrandts - I´ll be there for you (F.R.I.E.N.D.S)


Kommentarer
Postat av: Via

sv. Ja, ibland blir det så att man kan helt enkelt inte skriva :)

Jadå det är bra, Själv?

2009-06-04 @ 20:42:25
URL: http://xattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0