Back från klippning

Klippningen gick väldigt bra och jag blev faktiskt nöjd. Vad luggen gör mycket. ^^,
Efter jag hade klippt mig skulle jag ju åka hem, oops... jag har ju mopeden. Eeh. Okej, jag kör snabbt hem!? Grejen var ju den att jag frågat om hon som klippte mig hade några bra förslag på hur jag kunde ha håret på avslutningsmiddagen. Det hade hon, och visade. Håret förstördes lite grand när jag satte på mig hjälmen. Piss också. Det var faktiskt riktigt snyggt! Kommer nog blir så jag har det på middagen. Mamma fixar, hopefully. Fast hon är inte så duktig på det här med frisyrer. We´ll see.

På lördag är det Nationaldagen. 6 juni.
 

Jomen just det, sedan har jag ju varit på fotbollsmatch också. Min lillassyster spelade. Förlorade gjorde de också. Men hon gjorde mål iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Via

sv. Aa, ..?:)

jag har också om en vecka.

2009-06-04 @ 21:16:22
URL: http://xattitude.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Tack så mycket, känns sorgligt och underbart haha!

2009-06-04 @ 22:14:04
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0