090614

En vecka sedan nu...

En vecka sedan jag skrev mitt förra inlägg. Det är lång tid. Vad har hänt då? Jo mycket. Där har ni anledningen till att jag inte skrivit något. Jag har dessutom inte suttit vid datorn något. Men här kommer en snabb resumé:

*Måndag, Tisdag: Klassresa, var uppe till 05.00. Inte längre. Men det var väldigt trevligt. Tack alla fina människor. Vi hade en megabrasa på stranden :D
*Onsdag: Alla var trötta. :) Men avslutningsmiddag på kvällen. Föräldrarna serverade! Trevligt, trevligt. Alla var så otroligt fina! Kavajer, supersnygga klänningar, skor. Håruppsättningar. Tack för en underbar kväll!
*Torsdag: Avslutning för lillebror, gav flyttpresenter till min vän. Flyttar MÅNGA mil ifrån oss. Tårar.
*Fredag: ÄNTLIGEN! Dax för vår avslutning. Inga tårar från mig :O Men många andra grät. Men de flesta kommer ju ändå ses :) Grundskolan, bye bye. Presenter, hey hey. *MOBIL* :D Supertrevlig klassfest på kvällen vid stranden. Tänk vad vissa människor blir trevliga av alkohol ;)
*Lördag: Mormor och morfar fyller/har fyllt 70 i veckorna. Firades samtidigt i vår stuga. Släkten var där. Tårta och god mat. Vinkade av vännen.
*Söndag: Spöregn, jag hade tagit moppen till stugan då jag kom senare. Tjoho, dyngblöt när jag kom hem. USCH. Fick låna mammas gamla regnjacka till färden, sisådär 20 år kanske haha. Uppfinn vindrutetorkare till visiret på moppehjälmarna. Jag såg ju inget. Kvällen: Packningen till måndag drar igång. PACKA, PACKA, PACKA. Orolig för att ha glömt en massa saker.


Kommande:
*Måndag: Reser till Stockholm på dagen. (Lunchtid?)
*Tisdag: Arlanda - Mallorca. HEJ SOMMAR! :D Fantastiskt sätt att börja lovet på. Synd bara att lillasysters grejor kommer i vägen för en två veckor lång semester som krymptes ner till en. Äh, det gjorde ju så att jag fick sommarjobb också ;)
*Onsdag: Dopp i poolen? Njuta av värmen? :D SEMESTER.

Så imorgon kommer det inge mer inlägg förrän jag kommer hem :) Om jag inte nu sätter mig vid en dator och får lust att blogga. (Skulle inte tro det va :P)




BTW, klänningen blev:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0