Ticking shoes and Willy's food

Okej en sak är säker. Rubriken är konstig och det är meningen att det ska vara så. Det jag menar med den är den fucking klockan som tickar, mina nya skor som jag använde för första gången idag och att vi var och handlade på Willy:s idag. Yes.

Okej en annan sak, klockan är stressande. Men jag börjar nog vänja mig lite.
När jag inte har fullt upp med skrivandet utan slappnar av... SLUTA TICKA. Men jag vänjer mig.

Klockan är precis nu 21:20. Piss, 21:21.

Jag vinner aldrig något. På triss, shuuure. Men max 75kr, en gång tror jag att jag faktiskt vann hela 100 spänn! Det var 50kr och sedan x2. Men annars? Näver bäver. Har en moster som typ vinner i allt hon skickar in. Skulle låta henne skicka in till tävlingar som jag vill vinna. Hon har t.o.m vunnit en resa för hela familjen ner till Egypten med en fotbollsskola för barnen. Tränare? Damlandslagsspelare. Eller var det bara spelare från Umeå IK? Dam. Whatever.

Vilken skräckfilm är det man kan se som 3D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0