Regn och tårar.



Idag har det bara regnat, regnat och regnat. Så dagen har varit ganska slapp. Var med mor och syster på stan och shoppade två par nya skor. (Ett par behöves VERKLIGEN. Mina gamla var bara att slänga.) 

Sedan har jag sett på I Taket Lyser Stjärnorna.(Baserad på boken med samma namn) Boken är riktigt bra! Filmen var faktiskt också väldigt bra. Det tårades i ögonen och tårarna rann. På mig, som inte ens är någon som gråter till filmer. Än värre var det när jag läste boken av Johanna Thydell. Jag GRÄT. Av en BOK. Jag blev så känslig av boken. Den är något jag rekommenderar er att läsa. Verkligen. Den handlar om en tjej vars mamma är cancersjuk. Hemskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0