Mi Lajki

Yep, Me like. A lot. Jag älskar dessa halsband, armband, ringar och örhängen från Mi Lajki. Ni har säkert sett dem. Jag är verkligen supersugen på att köpa ett halsband men jag vet inte... Det känns dyrt. 599:- för ett halsband.

 Too expensive for me.  Men nog älskar jag dem!

Choco SB Necklace SEK 599, Mi Lajki - NELLY.COMBlueberry Necklace SEK 599, Mi Lajki - NELLY.COMStrawberry Bracelet SEK 499, Mi Lajki - NELLY.COMChoco SB Bracelet SEK 499, Mi Lajki - NELLY.COMIcecream Waffle Earrings SEK 599, Mi Lajki - NELLY.COMSmarties Cupcake Earring SEK 599, Mi Lajki - NELLY.COMPink Icing Ring SEK 299, Mi Lajki - NELLY.COM
Speciellt jordgubbssmyckena är fina! Men jag kan inte bestämma mig, blåbärsmuffinsen är också asgrymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0