Me? Jag? ¿Yo?



Idag har lilla jag av alla personer ;) varit ute och sprungit. Haha. Kan väl inte påstå att det är favoritgörat. Men det är ju så att jag nu bestämt mig för en liten förändring. Helst STOR förändring. Nämligen tappa ett par kilon serru. Har i hela mitt liv varit stor, inte super stor men inte "normal size" heller. Så jag vet inte om jag kan bli smalare? Jag slutade med fotbollen för ett år sedan men har innan det tränat kanske 3-4 ggr/vecka + matcher. Så... DÅ gav det inget resultat. Men nu ska jag ta tag i det här och få den där beachkroppen till hösten. Men jag har ändå väldigt dålig motivationsförmåga, så hjälp mig gärna att bli motiverad :)

Annars har jag inte gjort särskilt mycket, jo efter löparrundan så körde jag/spelade? Wii Fit. Körde lite balans, yoga och styrketräning. Men jag gjorde faktiskt lite sit-ups också!

Fan, jag känner mig stolt över mig sälv!!

Nu finns det väl såå många där ute som tänker, "okej? Jag gör det där och mer typ varje dag".
Jaha. Men detta är jag.

DAGENS LÅT:  Takida - As You Die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0