Am I becoming one of those?

 



Helluu. Jag har beställt lite böcker, inte nu. Men igår. Haha. Det blev The Host och Prom Nights From Hell. Satsar på lite läsning med engelsk karaktär. Eh? Ja. Jag kände bara att jag behövde skriva lite om dessa böcker. Att de var beställda o.s.v. Jo för jag kom med ett inlägg där jag gjort i ordning en outfit. Please lilla Belle. Are you becoming one of those? Jag kan erkänna att mitt klädintresse ökat markant nu under sommaren. Varför? Ingen jävla aning. Hur kommer det egentligen sig? Jag har börjat läsa en massa bloggar och blivit otroligt inspirerad antar jag. För jag känner mig faktiskt, precis när jag läser, inspirerad till att köpa det senaste modet. Att vara som dem. Men jag vet att jag aldrig nog kommer bli som dem. Dessa modebloggare. Jag kan inget om mode, alls. Men jag är ingen klädkatastrof. Don't worry. Det är bara det att jag följer inte den senaste trenden. Visst om jag tycker att det är snyggt såklart. Men oftast vet jag inte ens om att det är trendigt också. Haha. Gud vad jag känner mig patetisk. Va fan är det här för inlägg? Jag borde nog sova. Jag bara babblar på om nada, zero, noll.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Va skönt det låter! Sverige ha mycket behagligare sommar är vi har här.



Min sommar har inte börjat än, jag går fortfarande i skolan : ( Mitt sommarlov börjar om 6 dagar!! Kan knappt vänta! Är redan inställd på sommarlov, haha, gör nästan ingenting på lektionerna.

2009-07-10 @ 03:03:34
URL: http://kiminostyle.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sv: Terminen börjar i april här så det skulle bli konstigt att direkt gå på sommarlov. Så vi har ett 5 veckor sommarlov från mitten av juli och sen har vi andra hälften i februari/mars! Helt ologiskt enligt mig, haha.

2009-07-10 @ 13:03:33
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0