10 000 BC, Popcorn och lågt batteri

Jepp jag ser på 10 000 BC på Canal+Action men ahr ingen riktig uppfattning om den då jag bara sett ett litet tag och jag började se den i slutet hehe. Hon vaknade precis upp igen. De drar iväg. Haha. -Tack border, något. De säger hejdå till varandra och är lyckliga! Småkillarna vinkar. En kille ropar - They´re back, they´re back! OMG, hon är med barn. The End!

Popcorn äter jag också, men brände hälften. Typiskt.

Lågt batteri har jag absolut på datorn. Strömkabeln är inte ikopplad. Så jag måste stänga av snart så den inte stänger av sig själv.

Nu tänkte jag se någon annan film, 27 dresses går på Canal+First. Men det gjorde den för någon dag sedan också,(fast jag tror det var på Comedy då) och då såg jag den. Så nej. Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha oroa dig inte over det, hoppas du haft det asnajs pa Mallorca! Hade ni tur med vadret och sa?

2009-07-09 @ 02:42:47
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0