MODO chockar oss Alla

MODO Hockey chockar mig och säkerligen några fler där ute genom att värva tre(!) nya spelare.

1. Peter "Foppa" Forsberg
2. Josef Hrabal

och till sist den senaste värvningen som ska vara tänkt som "polis" åt Mr Forsberg

....................................3. Sami Torkki.

Detta kan bli riktigt bra. Torkki har jag mest förhoppningar på. Att han kan åka omkring och smälla på lite och kanske även göra lite poäng. Foppa vet man inte riktigt vart man har honom så jag får vänta och se. Förhoppningsvis slutar det väldigt lyckligt dock. Hrabal har jag aldrig förut hört talas om men jag fick riktigt bra vibbar när jag såg nyheten på MODOs hemsida. Det har jag inte fått något ofta. Om ens någonsin. När jag såg att Sami var klar så sade magen "Det här blir bra". Haha så jag litar väl på min "kvinnliga intuition". Är MODO med i leken igen?
BelleBlue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0