Modo, modo, modo....Vad ska jag göra?

Modo fortsätter att förlora. Matcherna det verkligen gäller, platt fall.
-Vadå, måste vi kämpa nu?! Aldrig.
Det känns nästan som att det är vad som Modospelarna tänker just nu. Pinsamt. Matchen mot Rögle BK i torsdags(19/2) en så kallad 6-poängsmatch. Modo kämpade inte ens. Alltså de spelar fan om att spela i kvalserien eller säker mark!!!!!! Usch fy och blä. Jag är så irriterad. Sedan har de mage att säga: -Jag tycker vi hänger med väldigt bra och att matchen är jämn.     Ehhh jo. Eller hur. *tittar åt ett annat håll*
Modo, modo, modo, mitt älskade modo. KÄMPA!
Annars blir det matcher mot Huddinge nästa säsong.

VISA LITE JÄVLARANAMMA!
Sami Torkki, nyförvärv MODO Hockey. Tänkt som

BelleBlue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0