Det lockar dem till köp

Jag älskar nelly.com.:D
Det är en sida jag sitter framför ganska ofta. Har nyheter hela tiden och jag har hela tiden velat beställa en bikini. Dock har den hela tiden hunnit tagit slut innan jag hinner beställa. Dessutom har jag nog i ärlighetens namn varit lite tveksam om jag ska beställa.

Idag fick jag iallafall ett mail från nelly. (Hade bevakat en vara) Din storlek på *något* är nu åter i lager. YES! Tänkte jag. Nu ska jag beställa. Men väntar lite på bikinin.(Intet ont anande) Så jag väntade ett tag, ikväll fick jag ett nytt mail. Din storlek blablabla. Jippiee. Beställa beställa beställa! NOT. Toppen som jag fått avisering om lite tidigare under dagen, var HELT slut. F@n Men i vilket fall så beställde jag ändå. Två bikiniset. En ögonskugga och ett par örhängen. Så det blev väl bra ändå :)

Dessa beställde jag:Sunset Bikini Set SEK 298, Wonderland - NELLY.COMSensuelle Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COM

Ångrade mig sedan och ville ha denna(men gör inget åt det): Star Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0